Najnowsze Wpisy

II - i ostatnia Komentarze (0)
19. lutego 2005 00:03:00
linkologia.pl spis.pl

to jest tragedia

ja moge wszystko zrozumiec i staralem sie byc cierpliwy

ale juz nie moge

to jest moja druga notka i zarazem ostatnia

zrozumialem archaiczna tabelkowa konstrukcje bloga

zrozumialem beznadziejna konstrukcje adresu bloga

ale to ze notki mozna dodac jedynie pod jedynie slusznym IE to juz jest przegiecie

jak widze otwartego IE na moim monitorze to mnie krew zalewa

to tak jakby powiedziec zlodziejowi ze zostawiam klucze co wieczor pod wycieraczka zeby sie nie meczyl.

sprawdzilem Mozille, Firefoxa i Opere i co z tego skoro tepe mozgi tworcow tego bloga nie wpadly na to ze moga istniec jakies inne przegladarki.

polowa blogow na tym serwerze wyglada tragicznie w innych przegladarkach - wlaczajac to moj

jak chcecie zobaczyc jak wygladac powinien - uruchomcie cos normalnego - polecam ostatnio popularyzowana nowosc Mozlille Firefox - link u gory po lewej

wiem ze pewnie bardzo niewiele osob to przeczyta, ale jesli ten tekst "nawroci" choc jedna osobe to sie oplacalo go pisac

ze swojej strony napewno zglosze blogi.pl do serwisu http://osiolki.net/  - choc bardzo prawdopodobne ze juz ktos to zrobil przedemna.

poczytajcie tam artykuly moze wam pomoga troche zrozumiec o co mi chodzi.

polecam tez serwis http://browsehappy.pl/

chyba tyle - pewnie zamieszcze ten tekst kilkakrotnie zeby wiecej ludzi moglo ja przeczytac - powodzenia.

 

 

deus : :

I Komentarze (2)
18. lutego 2005 19:01:00
linkologia.pl spis.pl

blog szarego czlowieczka - czyli kolejny projekt w jego zyciu ktory predzej lub pozniej mu sie znudzi.

takie zycie - nic nie jest stale - a juz napewno  nie on.

 

 

deus : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

pestkaaaa | guciuni | pirania-1 | niusia12 | exofusion | Mailing